student UO napisał(a):Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Studiuję obecnie prawo na trzecim roku Uniwersytetu Opolskiego.
student - UO napisał(a):Tak się składa że sam siebie usunąłem, ale to długa historia ... Cóż, do Poznania trochę daleko. No ale co może mi Pan zaoferować na tych praktykach ? Ja oferuję swoja wiedzę na poziomie 4 roku studiów prawniczych :grin:
student - UO napisał(a):Oj, analiza Sonetów Mickiewicza pod kątem Pańskiego zadania w ten niedzielny poranek byłaby dla mnie wręcz nadludzkim wysiłkiem :grin:
Jak ja nie znoszę spraw z ubezpieczeń. Nudne że głowa boli. Miałem w ostatnie wakacje praktykę studencką w kancelarii radcowskiej, gdzie większość spraw dotyczyła roszczeń p-ko firmom ubezpieczeniowym. I mam tych spraw serdecznie dość. A na aplikacje korporacyjne raczej na pewno się nie zdecyduję. :wink:
student - UO napisał(a):Nie ma sensu. Adwokacka i radcowska to strata czasu jak dla mnie. No chyba że notarialna, ale niestety mamy, taty, wujka, cioci itd. nie mam w notariacie.
ziggy napisał(a):student - UO napisał(a):Nie ma sensu. Adwokacka i radcowska to strata czasu jak dla mnie. No chyba że notarialna, ale niestety mamy, taty, wujka, cioci itd. nie mam w notariacie.
Student.Przemyśl to!A nie jesteś za młody na forum?A jak zapytają w Szkole Krakowskiej, na rozmowie kwalifikacyjnej czy brałeś udział w forum... :wink: po karierze...
student - UO napisał(a):Dzięki za dobre słowo Amo. Nie wiem czy w Opolu jest tak otwarty na studentów sąd jak u Volvera, mam nadzieję że tak :grin: Chociaż temat mej pracy magisterskiej wybitnie podpada pod WSA. A dalej ... No cóż, spróbuję na aplikację ogólną.
Volver napisał(a):Fakt- skoro bywam "sądem" to mój sąd jest otwarty...zaiste... :wink:
a co z sonetem?znalazłeś studencie???