O sobie-cd...

Tutaj zapraszamy każdego po rejestracji - przedstawiamy się, poznajemy

Dział dostępny do czytania bez konieczności logowania się

przywitania

Postprzez student UO » czwartek, 23 kwietnia 2009, 18:58

Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Studiuję obecnie prawo na trzecim roku Uniwersytetu Opolskiego.
student UO

Postprzez student - UO » sobota, 6 marca 2010, 15:23

... I powracam zza światów :razz:
student - UO

Re: Opole on-line

Postprzez Volver » sobota, 6 marca 2010, 23:44

student UO napisał(a):Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów. Studiuję obecnie prawo na trzecim roku Uniwersytetu Opolskiego.

hm.a za co Cię usunięto?studencie...studiuj , studiuj, zapraszam do mnie na praktyki...2 moich protokolantów- studentów 3 zdało egzaminy sędziowskie na piątkę,i orzeka jeden, też...ale, uciekł na aplikację adw. został adwokatem, i ostatecznie znalazł się w więzieniu...a zatem wszystko..tak, dobre jak i złe przed tobą- a wszystkim mówiłem to samo...
"Jeżeli już coś postanowić,to z głębokiego po dobrym myśleniu przekonania"Daniel Kerias.
Volver
VIP
VIP

Postprzez student - UO » niedziela, 7 marca 2010, 03:09

Tak się składa że sam siebie usunąłem, ale to długa historia ... Cóż, do Poznania trochę daleko. No ale co może mi Pan zaoferować na tych praktykach ? Ja oferuję swoja wiedzę na poziomie 4 roku studiów prawniczych :grin:
student - UO

Postprzez Volver » niedziela, 7 marca 2010, 09:16

student - UO napisał(a):Tak się składa że sam siebie usunąłem, ale to długa historia ... Cóż, do Poznania trochę daleko. No ale co może mi Pan zaoferować na tych praktykach ? Ja oferuję swoja wiedzę na poziomie 4 roku studiów prawniczych :grin:

przecież macie tzw.praktyki studenckie- to pewnie wiesz studencie,co oferuje sąd cywilny i karny w ramach tych praktyk...